Yhdistys

OPH Eläkeläiset ry on yhdistys, johon kuuluvat kaikki OP Ryhmän työsuhteen perusteella eläkettä saavat henkilöt.

Toiminnan tarkoituksena on luoda ja vahvistaa OP Ryhmän eläkeläisten yhteenkuuluvuutta, yhteistyötä ja yhteishenkeä. Toimintamme on jatkumo työelämässä solmittujen ihmis- ja ystävyyssuhteiden hoitamiselle.

Eläkeläistoiminta on aloitettu vuonna 1976 OPH:n jaostona. Syyskuussa 2010 perustettiin OPH Eläkeläiset ry.

Toimimme läheisessä yhteistyössä OP Henkilöstö ry:n - OPH:n kanssa. Yhdistyksessä toimii 16 OPH Eläkeläiset alueosastoa, joista kaksi on ruotsinkielistä. Lisäksi OPK-eläkeläiset osallistuvat toimintaamme.

Oman alueesi toimijat näet alueosastosi sivuilta Alueosastot/alueesi nimi. Tutustu toimintaan kesäpäivät, matkat ja Laanilan viikot otsakkeiden alta.